The love of all
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Seneste emner
» Kenshon, Kaoru og Kenjii - cindy
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyMan Jul 09, 2018 1:38 am af Cindy

» True heart _Tyler
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyTors Sep 04, 2014 12:19 am af Tyler Rose

» Inuyasha and kagome - tyler
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyTors Sep 04, 2014 12:15 am af Tyler Rose

» Sexy Furry -kuuma
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyTirs Apr 01, 2014 7:35 am af Cindy

» Maskeraden - Cindy
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyOns Nov 13, 2013 2:14 am af Cindy

» gud menneske love -torres
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyOns Okt 30, 2013 7:05 am af Cindy

» Butterfly Dragon ( Åben )
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptySøn Sep 15, 2013 9:30 am af Kuuma

» The white dragon (åben)
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyTors Sep 12, 2013 7:27 am af Kuuma

» ofring til Varulvene -kuuma
lejemorder forelsker sig - cindy slut EmptyMan Sep 09, 2013 4:58 am af Cindy

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Affiliates
free forum


lejemorder forelsker sig - cindy slut

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Tirs Jan 08, 2013 8:43 am

det var en smuk morgen da to floote fyre møder ind på deres arbejde som lejemorder... to unge piger sidder og snakker sammen flora som var den ældste smiled etil blom ''hey smukke har du fundet en date endnu?'' spurte hun for det havde hun ikke..
[19:02:57] Michella: bloom rystede på hoved. "Næ ikke endnu" sagde bloom, det havde hun opgivet alt om
[19:03:34] Michella: den ene unge lejemirder fik deres opgaver og gav sin ven den anden
[19:04:44] Cecilie storm: den unge lyshårede lejemorder så på billede af den pige han sulle dræbe ''synd at en skønhed som hende skal dø'' sagde han...

flora så på hende ''heller ikke jeg'' sagde hun stille..
[19:05:58] Michella: begge er skønheder sky" sagde den sort håret og viste billedet af hende han skulle dræbe
[19:06:29] Michella: bloom tog flora med hen i en kjole butik
[19:07:45] Cecilie storm: flora gik ind og kiggede efter en smuk kjole og fandt en dragerød kjole ''wow bloom prøv den her'' sagde hun og gav bloom kjolen og smielde..

Sky smilede ''nå lad os komme igang med undersøgelserne omkring dem som altid inden vi skal dræbe dem
[19:07:49] Cecilie storm: ''sagd han
[19:08:52] Michella: bloom prøvede kjolen
[19:09:00] Michella: helia nikkede til sky
[19:09:40] Cecilie storm: flora smilede ''du ser rigtig smuk ud bloom'' sagde flora og smielde..

sky sukkede og tog normalt tøj på..
[19:10:43] Michella: helia lod sit hår hænge løst
[19:11:02] Michella: prøv den grønne flora" sagde bloom
[19:12:16] Cecilie storm: sky så på ham ''jamen dog hlia vil du have hun falder for dig du har aldrig dit hår løst'' sagde han..

flora tog kjolen med ind og bed sig i læben da hun prøvede den og kom ud ''hvad syns du bloom?'' spurt hun
[19:13:46] michella.marie: lad os nu bare se hvordan de piger er, og grunden til vi skal dræbe dem" sagde helia og tog en grøn skjorte på
[19:13:53] michella.marie: "Wow flora du er smuk" sagde bloom
[19:31:20] Cecilie storm: sky tog en skjorte på og gik sammen med helia...

flora rødmede ''tak bloom'' sagde hun
[19:31:38] Michella: pigernes navne er flora og bloom" sagde helia til sky
[19:32:25] Michella: bloom købte sin kjole
[19:34:02] Cecilie storm: Sky nikkede ''bloom arbejde på børneafdeliungen på hospitalet'' sagde han..

flora købte sin og sukkede ''bloom gider du sætte mit hår til festen jeg tager med om jeg har en date eller ej'' sagde hun
[19:34:31] Michella: bloom nikkede. "Efter arbejdet flora" sagde bloom
[19:35:01] Michella: helia læste hvor flora arbejdede
[19:35:59] Cecilie storm: Flora smilede hun så på klokken ''jeg er nød til at gå jeg skal ned til skolen og lære dem efter som jeg er lære'' sagde hun..

sky smilede..

//skal spise//
[19:36:21] Michella: flora er lærer.. så jeg angriber der" sagde helia.
[19:36:32] Michella: bloom nikkede og gik mod hospitalet
[19:36:35] Michella: //okay/
[19:56:22] Cecilie storm: //har du fri imorgen?//

flora kommer ind og smiler til sine elever ''godmorgen elever har alle haft en god ferie'' spurte hun...

sky går ind å¨hospitalet
[19:57:24] Michella: //ja//
[19:57:30] Michella: bloom sad og tjekkede et barn
[19:58:03] Michella: helia kom gående ind på skolen
[19:58:48] Cecilie storm: sky skrev til helia ''held og lykke helia'' stod der..

flora smielde og hjalp de små elever hun smilede ''arr jimmy det skal nok gå kom lad mig se det'' sagde hun og pustede på hans pingre og kyssede den og smilede da han krammede hende
[19:59:41] Michella: helia bankede på. "Undskyld mit navn er helia, jeg er ny her, og kan ikke finde rundt" sagde helia til flora
[20:00:02] Michella: bloom hentede noget hostesaft til en lille pige
[20:03:40] Cecilie storm: flora rejste sig op og så på ham og gav et smil fra sig, ''hej helia mit navn er flora hvor skal du finde hen?'' spurte hun blidt og roligt...

sky kommer til at gå ind i hende, ''undskyld'' sagde han og greb hende så hun ikke faldt ned på gulvet...
[20:04:08] Michella: ¨jeg skulle studere en klasse men ved ikke om jeg er rigtig sted" sagde han og viste hende et nummer
[20:04:47] Michella: bloom så på sky. hun tabte hostesaften. "Ej altså" sagde hun og tørrede det op og hentede en ny flaske
[20:05:39] Cecilie storm: sky så på hende ''undskyld miss kan du hjælpe mig?'' spurte han bloom..

flora så på nummerede... //hvad er det for et nummer han skal være i?//
[20:06:00] Michella: //floras klasse// helia så på hende
[20:06:29] Michella: jeg kan da prøve sir" sagde hun og hældte hostesaften op i et lille glas og gav en lille pige det og gik så tilbage til ham
[20:07:18] Cecilie storm: sky gav hende sine åpaprier hvor der stod han sulle arbejde under hende...

flora smilede ''velkommen i min klasse'' sagde hun blidt og roligt..
[20:07:49] Michella: bloom læste det. "Så du er den nye.. okay,men jeg arbejder altså kun ved børnene" sagde bloom
[20:07:56] Michella: helia bukkede høfligt.
[20:08:00] Michella: *Nemt* tænkte han
[20:09:15] Cecilie storm: sky smielde ''det også fint med mig'' sagde han..

flora smilede ''du skal hjælpe her og tro ikke de småå er nemme at komme ind på'' sagde hun og smilede.. hun så i sin kaldren og sukkede over det var i aften der var fest i byens gader..
[20:09:58] Michella: helia så en dreng der smed en blyant mod flora og for foran og fik den skarpe blyant ind i sin arm. "Sid ordenligt knægt" sagde helia
[20:10:17] Michella: bloom viste ham børnene. en lille pige græd, for hun kunne ikke se sin kanin bamse
[20:14:22] Cecilie storm: sky fandt hendes kanin bamse under hendes seng og smilede til hende ''så rolig ikke græde her er den'' sagde han og smilede sødt til hende..

flora så på ham ''NICK!'' råbte hun alvorligt ''sæt dig eller dit skabort bliver taget fra dig... igen'' sagde hun og trak blyanten ud og tog ham hen til sygplejesken ''tak for redningen helia'' sagde hun blidt og rørte ved hans kind...
[20:15:17] Michella: pigen tog sin bamseog så på sky. "Den har hun mistet mange gange og det tager os en evigheed at finde den" sagde bloom
[20:15:36] Michella: det var så lidt miss" sagde han blidt og tog hendes hånd og kyssede den
[20:21:46] Cecilie storm: sky smilede ''min søster mister altid sin så jeg ved ret meget omkring det med at finde bamser hehe'' sagde han blidt ''forresten mit navn er sky må jeg vide deres?'' sprte han med et smil..

flora så på ham og hev sin hånd til sig og gik ind i lærenes kantine da børnene fik frikvater hun sad altid alene..
[20:22:58] Michella: Bloom" sagde hun blidt
[20:23:17] Michella: helia gik efter flora. "Jeg håber ikke jeg overskred en grænse" sagde helia
[20:25:18] Cecilie storm: Flora så ned ''detgjorder du... jeg har lige midstet min forlovede i en ulykke''sagde hun trist og holdte sig altid for sig selv.. undtalt over for bloom..

sky smilede ''rart at møde dig'' sagde han og smilede..
[20:26:06] Michella: helia gav hende et lommetørklæde og gik ud. han ringede til sky
[20:26:14] Michella: bloom smilede blidt og sødt
[20:29:39] Cecilie storm: Sky gik ud der fra efter at have sagt undskyld for han lige måtte gå han tog den, ''ja helia hvad er der'' sagde han..

flora tørte sine øjne ''bloom''skrev hun trist..
[20:30:18] Michella: flora er sønderknust sky, hun har mistet sin elskede i en ulykke, jeg kan da ikke skade en knust kvinde" sagde helia
[20:30:25] Michella: bloom så smsen og ringede til flora
[20:31:24] Cecilie storm: flora tog den og tørte sine øjne ''hej bloom''sagde hun trist..

sky sukkede ''vi skal helia ellers sender chefen andre ud for at gøre det på være og voldliger måder det ved du'' sagde han trist da han var lidt lun på bloom
[20:31:56] Michella: hey flora er du okay, kunne læse i din sms at du er ked" sagde bloom
[20:32:14] Michella: "Ved jeg sky..men jeg....vil vente til hun ikke er ulykkelig" sagde helia
[20:33:33] Cecilie storm: flora så ned ''den nye på skolen han... minder mig om erik'' græd hun og løb uden for og hen under et træ og ssad og græd alene...

sky sukkede ''jeg ved hvad du mener jeg har ik lyst til at dræbe bloom hun er sød og smuk jeg... er faldet helia dræb mig'' sagde han.
[20:34:29] Michella: du er ikke den eneste der er faldet sky.. lad os mødes i parken, vi må dræbe hinanden før pigerne falder for os" sagde helia og gik til parken og satte håret i hestehale
[20:34:49] Michella: bloom fik en til at tage sin vagt og løb hen til flora og trøstede hende
[20:36:08] Cecilie storm: flora græder ind til hende og holde rom hende... ''det væreste er.... jeg tror... jeg er faldet for ham'' sagde hun trist og hadet sig selv..

sky kom der hen og sukkede ''hey'' sagde han trist og så flora og bloom... ''hey se''
[20:36:33] Michella: en ung mand skal arbejde under mig og jeg er faldet for ham" sagde bloom
[20:36:52] Michella: helia sukkede. "Hey sky" sagde han og ladte sin pistol og så flora og bloom
[20:37:48] Cecilie storm: sky rødmede da han havde hørt hvad bloom sagde... ''hun er faldet for mig...'' hviskede han trist..

flora sukkede ''ja gid det var nemmer'' sagde hun trist..
[20:38:20] Michella: sky vi er nød til at gøre det, det il kun forvolde dem smerter!" sagde helia og sigtede på sky
[20:38:53] Michella: bloom krammede flora ind til sig og såhelias pistol og så han sigtede på sky. hun stivnede
[20:40:01] Cecilie storm: flora så helia og løb ober til ham og skubbede ham til side og tog han spistol og afladet den og smed den på jorden.. ''nej helia''sagde hun og satte sig foran ham og rørte ved hanskind og krammede ham..

sky så på bloom.. ''bloom'' sagde han nervøst
[20:40:29] Michella: helia rødmede og tog om flora
[20:41:03] Michella: bloom æøb hen til sky og kastede sig om hans hals. "Hvad er I to dog ude på, vil I knuse os mere end vi allerede er knus!" skreg bloom grædende
[20:42:07] Cecilie storm: sky tog om hende og holder hende tæt ''nej bloom men vi er farlige'' sagde han stille..

flora så på helia ''du kan lige wow på at gøre noget der får dig dræbt'' sagde hun og slog ham på skyldren..
[20:42:43] Michella: flora det er mit job..." sagde helia og så ned og smed så flora og blooms journaler foran dem.
[20:42:50] Michella: bloomslog p sky flere gange
[20:44:44] Cecilie storm: flora grinede en smule ''det der det min fup jonal'' grinede hun... og gav helia den rigtig hvor der stod hun var spion og var mester i alle kampsporter der var... ''det der var en min far lavede for ingen skulle vide hvem jeg var.. så jeg kunne ha et normalt liv'' sagde hun..

sky sukkede ''undskyld bloom'' sagde han
[20:45:37] Michella: HADER JER ALLE SAMMEN!" skreg bloom og løb grædende væk. hendes bedste veninde havde løjet, og den hun elskede var en der ville dræbe hende
[20:45:59] Michella: helia læste floras journal. "Jam den gruppe... den er modstykket til den sky og jeg er i" sagde helia
[20:48:16] Cecilie storm: flora nikkede og lagde helias jonal og sukkede ''beklager helia'' sagde hun trist og gik sin vej..

sky sukkede...

flora løb efter bloom ''bloom forhelvede du ved jo godt alle de ting det har jeg jo fortalt dig'' sagde hun trist...

bloom vågnwede op det var noget hun havde drømt..

flora var kommer på hospitalet og græd det var nu ulykken var sket med erik hun kendte helia men han arbejde bare med hende hun vidste intet oom han var ude på at dræbe hende..

sky kom ind ''bloom er du okay du skreg i din drøm'' sagde han
[20:49:21] Michella: bloom rystede og tog sig til hoved. "Sky jeg vil se din journal og jeg vil se din floras" sagde bloom
[20:49:32] Michella: helia kom løbende hen til flora og tog hende ind i sine arme
[20:51:56] Cecilie storm: flora skreg af smerte ''helia!'' skreg hun af smerte..

sky hentede floras og sin floras var ægte men skys var fup med hvad han lavede og alt det
[20:52:13] Michella: helia tjekkede hende
[20:52:40] Michella: bloom læste det og så på sky. "Tror ikke på din journal sky" sagde hun og tog sig til hoved.
[20:53:27] Cecilie storm: sky så på hende ''hvad snakker du om bloom'' sagde sky...

flora havde brækket to rigben og to fingre
[20:53:48] Michella: hun gik ud
[20:53:56] Michella: helia sukkede og fik flora indlagt
[20:54:55] Cecilie storm: flora så påham ''jeg har det fint helia''sagde hun.. og holdte om sig selv og helia og sky sp et billede af floras forlovede og de så det var erik de arbejde sammen med..

Sky gik efter hende og greb hendes arm..
[20:55:33] Michella: helia så det og stivnede. "Erik...han var mig og skys bedsteven.. han var som en bror for os, han lærte os alt" sagde helia
[20:56:20] Michella: "Slip mig sky, jeg ved ikke om jeg kan stole på jer...og jeg tør ikke stole påmit hjerte" sagde bloom og rev sig fri og gik hen og købte smøger, selvom hun normalt ikke røg
[20:57:32] Cecilie storm: sky sukkede og så ned og ringede til sin chef og sagde han sagde op og dagen efter kom sky ikoma..

flora lå og sov hende og helia havde siddet og snakket sammen hele aften..
[20:58:19] Michella: bloom hørte det og for der hen og sad hos ham. hun tog hans hånd. hun fandt skys rigtige journal og læste den og så han havde sagt op. "SKY!" skreg hun og græd over hans hånd.
[20:59:04] Michella: helia blev ringet op af chefen og fik afvide sky havde sagt op. "Hvad mener du med han har sagt op sir..sig ikke han er...okay..jeg tager der hen " sagde helia
[21:00:13] Cecilie storm: flora lå og sov men fik rundt selv om hun ikke måtte hun så på ham og smilede for sig selv og så bloom og kom der ind og sad hos hende og trøstede hende..

sky lå bare stille
[21:01:15] Michella: helia vidste han skulle dræbe sky.. men kunne ikke
[21:01:23] Michella: bloom græd ind til flora
[21:02:01] Cecilie storm: flora holder om hende og nusser hende i hpårede ''det skal nok gå han skal nok komme sig det jeg sikker på bloom'' sagde hun kærligt..

flora fik smerter men holdte dem inde
[21:02:35] Michella: flora du har også smerter.. tag hjem og kom dig" sagde bloom
[21:02:53] Michella: helia sukkede. "Sky du knuser hende" sagde han
[21:03:47] Cecilie storm: flora så helia med en pistol og havde på fornemmelsen han ville dræbe sky ogbloom... ''jeg klare mig bloom'' sagde hun...

sky hostede.. ''bloom....'' sade han..
[21:04:10] Michella: helia så på dem.
[21:04:16] Michella: bloom for hen og tog om sky
[21:04:26] Cecilie storm: sky tog hende tæt..
[21:05:10] Cecilie storm: flora gik hen til helia ''hvis du bare holder en smule af mig lader du dem være lykkelige sammen'' sagde hun og gik ind på sin egen stue og lukkede døren
[21:06:02] Michella: helia lagde sin pistol og gik efter flora
[21:06:09] Michella: bloom kyssede sky på munden
[21:10:36] Cecilie storm: sky kyssede igen og holde rom hende medet smil..

flora så på ham og havde tåre i øjnene
[21:10:51] Michella: helia satte sig hos flora og kyssede hendes pande
[21:11:06] Michella: bloom så på sky og holder ham tæt ind til sig
[21:11:45] Cecilie storm: sky nusser hendes kind blidt og holde rom hende..

flora så ned ''hvem er du...rigtig?'' spurte hun
[21:13:06] Michella: som jeg sagde, er mit navn helia.. men jeg er ikke lærer...jeg er lejemorder.. ligesom sky var, men sky sagde op, hvilket var grunden til han røg i koma" sagde helia og satte håret i hestehale. folk kendte ham som lejemorderen "Den sorte rose"
[21:13:12] Michella: bloom lagde sig ind til sky
[21:15:14] Cecilie storm: sky holder hende tæt ''min rose'' sagde han og så ned på bloom...

flora så ned og tænker på hvor meget helia har hjulet mig.. ''da jeg kom ud fa bilen efter ulykken stod der en mand i sort tøj der sagde, 'stol ikke på dem' hvad betyder det?'' spurte hun bekymret
[21:16:00] Michella: "At du skal tænke mere med hjertet end dit hoved flora" sagde han og rejste sig. han gik hen og skiftede om til sit sorte tøj
[21:16:16] Michella: bloom så på sky. "Sagde du op for min skyld sky" sagde hun
[21:17:00] Cecilie storm: sky nikkede ''ja bloom kun for din skyld'' sagde han kærligt..

flora græder og prøver at skrige men bliver kidnappet af helias chef..
[21:17:16] Michella: helia for efter og bad chefen lade hende være
[21:17:29] Michella: bloom rødmede og kyssede skys sår på hans brystkasse
[21:19:21] Cecilie storm: chefen grinede ''nej helia den her lille skat bliver hos os til du har fuldført jobbet'' sagde han..

flora har tåre i øjnene *helia hjælp* græd hun..


sky smilede og nussede hendes kind
[21:20:38] Michella: I kan da ikke forlange jeg dræber sky, bare fordi han sagde op" sagde helia og taklede chefen og fik flora ind i sine arme. "Sky tog den rette beslutning, han fulgte sit hjerte" sagde helia vredt
[21:20:54] Michella: bloom kyssede fortsat skys brystkasse.
[21:24:17] Cecilie storm: flora holder om helia og så på ham ''hvad siger dit hjerte dig helia'' spurte hun og rødmer meget.-...

sky nyder det og holder om hende ''bloomer du ude på at gøre mig liderlig'' spurte hun
[21:25:45] Michella: at jeg vil beskytte dig elskede flora" sagde han og kyssede hende
[21:26:06] Michella: bloom så på sky. "Bare du ikke forlader mig" sagde hun
[21:26:45] Cecilie storm: sky holder hende tæt ''det lover jeg at jeg ik gør'' wsagde han..

flora rødmer og kysser ham og nyder det og rødmer meget
[21:27:23] Michella: "Chef hvis du skader flora, sky eller bloom, så siger jeg op, du får mig ikke til at skade dem" sagde helia og kyssede floras hals
[21:27:33] Michella: bloom kyssede igen skys brystkasse
[21:28:09] Cecilie storm: chef grinede ''det allerede forsent flora er indfikserede med en virus og det er bloom og sky også'' grinede han.. og forsvandt..
[21:28:20] Cecilie storm: flora holde rom ham og græder bange..

sky holde rom bloom
[21:29:18] Michella: helia stivnede og sank på knæ. han begyndte at græde. han havde fejlet. han kunne ikke beskytte dem. han tog flora med hen på hospitalet og gjorde alt for at finde en modgift til dem. han arbejdede hårdere end hans krop kunne klare
[21:29:33] Michella: bloom lagde med lukkede øjne. med hoved på skys brystkasse
[21:30:09] Cecilie storm: sky holder om bloom..

flora besvimede på sit værelse.... og få timer efter.... døde hun
[21:30:10] Cecilie storm: '
[21:30:32] Michella: helia sad grædende hos flora og svor at dræbe chefen
[21:30:43] Michella: bloom blev mere og mere svag
[21:32:03] Cecilie storm: flora lå på sengen død helia så hendes sjæl blev til en engel... ''farvel min elskede'' sagde hun og gik ind til blom og sky og fik giften ud af dem så de overlevede og forsvandt så..

sky tog hende tæt af rædseld for hun ville dø..
[21:32:24] Michella: loom var bevistløs med i live.
[21:32:26] Michella: bloom
[21:32:41] Michella: helia ladte sin pistol og gik afsted og fandt chefen og skød ham for øjnene af hans familie
[21:34:16] Cecilie storm: den lille pige græd det var ikke chefens... helia kunne kende hårfaren og øjnene det var floras datter som hende og helia skulle ha haft for 2 år siden men forsvandt på hospitalet..

sky holde rom hende..

//fik lige en ny ide//
[21:34:40] Michella: //må jeg høre//
[21:35:04] Michella: helia ladte sin pistol igen og gik væk og satte sig et sted og lagde pistolen mod sin hals for at dræbe sig selv
[21:35:08] Michella: bloom sov


Sidst rettet af torres Tirs Feb 05, 2013 7:47 am, rettet 1 gang
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Tirs Jan 08, 2013 8:44 am

helia ladte sin pistol igen og gik væk og satte sig et sted og lagde pistolen mod sin hals for at dræbe sig selv

bloom sov
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Fre Jan 11, 2013 9:57 am

datteren kom løbende og hv i hans arm ''lad være!'' skreg hun og helia kunne se flora den lille pige..

sky holde rom bloom..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 12, 2013 6:08 am

du forstår det ikke.. min elskede er død" sagde helia grædende.

bloom elskede sky
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Lør Jan 12, 2013 7:25 am

''mor elskede dig men vil ha du lever vider i naturen og det ved du.. kom'' sagde hun og tog ham med sig og så en utrolig stor blomst som havde en hjerterymte og den formede sig som floras krop..

sky holde rom hende..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 12, 2013 7:32 am

helia så på den og græd

Bloom smilede
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Lør Jan 12, 2013 8:09 am

flora kom ud af blomsten og landte på helia hun åbnede sine øjne og kyssde ham ''helia'' græd hun og holde rom ham..

pigen så på ham...
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 12, 2013 8:18 am

flora" græd helia og knuede hende ind til sig
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Lør Jan 12, 2013 9:18 am

hun krammede ham og kysser hende længer..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 12, 2013 6:44 pm

jeg må drømme" sagde han
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Fre Jan 18, 2013 9:34 am

flora holde rom helia og smiler stille og roligt og holde rom hende ''nej helia du drømmer ikke'' sagde hun..

sky kysser bloom...
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 19, 2013 7:53 am

helia græd

bloom smilede
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Lør Jan 19, 2013 12:30 pm

flora tager deres datter op ''skat hun er vors datter'' sagde hun kærlit..

sky holde rom hend...
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Lør Jan 19, 2013 9:48 pm

mener du vores pige som forsvandt" sagde helia
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 2:03 am

flora nikkede ''ja lille rose'' sagde hu og nussde hendes hovede.

rose lænede sig ind tl sine forældre..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Man Jan 21, 2013 3:57 am

helia græd af glæde
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 4:58 am

rose smilede til sin far og kysser hams kind...
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Man Jan 21, 2013 5:01 am

han smilede
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 5:36 am

flora nusser sin datter i hårede og smielde for sig selv.. og ser på helia med et smil..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Man Jan 21, 2013 5:39 am

helia tog dem ind i sine arme og gik ind med dem. "Flora ved rose hvad jeg er?" sagde helia
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 5:58 am

''nej skat'' sagde hun blidt og ser på hende...
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Man Jan 21, 2013 6:01 am

han sank
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 6:12 am

hun kyssr ham ''hun skal nok få det afvide'' sagde hun blidt..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Cindy Man Jan 21, 2013 6:14 am

hun vil hade mig for det" sagde han
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  torres Man Jan 21, 2013 6:26 am

''det tror jeg ik skat'' sagde hun kærligt..
torres
torres
Admin

Antal indlæg : 6313
Join date : 21/10/12
Age : 28
Geografisk sted : på slotet

https://the-love-of-all.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

lejemorder forelsker sig - cindy slut Empty Sv: lejemorder forelsker sig - cindy slut

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum