The love of all
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Seneste emner
» Kenshon, Kaoru og Kenjii - cindy
ofring til Varulvene -kuuma EmptyMan Jul 09, 2018 1:38 am af Cindy

» True heart _Tyler
ofring til Varulvene -kuuma EmptyTors Sep 04, 2014 12:19 am af Tyler Rose

» Inuyasha and kagome - tyler
ofring til Varulvene -kuuma EmptyTors Sep 04, 2014 12:15 am af Tyler Rose

» Sexy Furry -kuuma
ofring til Varulvene -kuuma EmptyTirs Apr 01, 2014 7:35 am af Cindy

» Maskeraden - Cindy
ofring til Varulvene -kuuma EmptyOns Nov 13, 2013 2:14 am af Cindy

» gud menneske love -torres
ofring til Varulvene -kuuma EmptyOns Okt 30, 2013 7:05 am af Cindy

» Butterfly Dragon ( Åben )
ofring til Varulvene -kuuma EmptySøn Sep 15, 2013 9:30 am af Kuuma

» The white dragon (åben)
ofring til Varulvene -kuuma EmptyTors Sep 12, 2013 7:27 am af Kuuma

» ofring til Varulvene -kuuma
ofring til Varulvene -kuuma EmptyMan Sep 09, 2013 4:58 am af Cindy

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Affiliates
free forum


ofring til Varulvene -kuuma

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Ons Aug 28, 2013 7:20 am

Det var en kold vinter. Maria blev bundet i sin landsby. da hun skulle ofres til varulvene, for at de holdt sig fra landsbyerne. Maria var lige fyldt 19, og var derfor den ældste ugifte i landsbyen. hun græd, da de hev hende ind i skoven, og bandt hende til en bæl som var i lysningen. De rev hendes fine kjole itu, så hun sad i en laset underkjole. hun græd. hun havde aldrig været så bar i hele sit liv.
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Ons Aug 28, 2013 7:37 am

Kuuma kom roligt gående igennem skoven i sine militær støvler, i nærheden af landsbyen, og han frøs dog ikke, takke være sin tykke ulve pels, og han tænkte roligt på sin tid som varulv, indtil han under et forfærdeligt eksperiment, smeltede sammen med sin varulv, så han nu var en wolfbreed af en art, som de havde kaldt ham, og han traskedet roligt af med hænderne i sine militær bukser, og han gik roligt imens billedet af en ulv med grønne øjne og en rose mellem læberne, med flammer i baggrunden, hang på han's læder-vest som var åben, han traskedet dog muntert afsted, indtil han hørte gråden fra en eller anden, og han valgte at undersøge det, da han var en nysgerrig ulv, med en pokkers til undring, så han en ukendt ung pige, hænge på en pæl, og han gik roligt der hen af, for at se hvad fanden det var for noget, og han spurgte muntert.
''hænger du ud, der oppe?''
han lød ikke fjendelig, grov eller noget, selv om der var en let accent af ulve gøen blandet med knurren i han's stemme da han grinte muntert, så vel som talte, dog havde han et direkte sindsygt udtryk i øjnene som en disideret galning, og smiledet midt i sneen med et bredt grin med gule ulve øjne med en ulve snude, venlige øre da vrikkedet frem og tilbage, så vel som han's hale da logrede.
''skal du have hjælp til og komme ned, og få varmen, ungmø?''
han smiledet blidt til hende, imens han fandt en sammenfoldet kniv frem og foleden den ud så det skarpe blad kunne ses, dog så han ikke fjendelig ud, men som en da ville hjælpe hende ned.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Ons Aug 28, 2013 7:40 am

Maria så skrækslagen på ham,og vred sig. "Hvad er du, er det ikke nok at jeg skal ofres til varulvene, nu kommer der en blanding" sagde hun og græd. for de lænker hun var spændt fast til pælen med, var begyndt at skære ind i hendes fine håndled. hun kunne høre knurren i nærheden og sank. "Nu er det ude med mig" mumlede hun bange, og så mod månen der stod højt. hun sang med et mod månen, mest for at berolige sig selv
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Ons Aug 28, 2013 7:46 am

Kuuma så at hun var bange og han rullede med de gule øjne og sagde sarkastisk.
''ja jeg er en buhu farlig varulv da kommer for at æde dig, nej forkert, er en wolfbreed, så nej kommer ikke og æder dig, eller voldtager dig, eller hvad i al verden i mennesker har af bindegale ideer''
han så roligt på hende, kom så til og tænke på det var lænker, og han foleden dolken sammen, og lagde den i sin lomme igen på sine militær bukser, og så lidt på lænkerne og han sagde roligt til hende da han hørte knurre.
''bare rolig, slap af, smukke, jeg tager mig af de små vovser''
han gav hende et blidt smæk i røven, og gik imod knurren imens han sagde glad og muntert.
''kom her, puppy boy, kom her lille vovse, kom til Kuuma, jeg bider ikke ret meget, men jeg brækker nok din nakke, kom her puppy boy, kom her, dreng!''
han stod roligt på hug imens han klappede i hænderne når han sagde puppy boy eller dreng så vel som lille vovse, og hvis kvinden så på ham, så burde hun hurtigt erklære ham bindegal udover alle grænser.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Ons Aug 28, 2013 7:49 am

hun fik et chok, da hun mærkede klappet i røven og så på ham. "han kalder på dem" sagde hun lettere forvirret, og syntes han var skør. hun mærkede et riv i lænkerne. og så til sin forskrækkelse, da der stod en varulv bag hende. hun bed sammen, da den hev i lænkerne, for at stække hende ud. "MEnneskene har gjort det godt denne gang... de gav os sku en rigtig jomfru" sagde varulven, og flere dukkede op. Maria stivnede, da hun mærkede en behåret hånd mod sit inderlår
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Ons Aug 28, 2013 8:08 am

Kuuma havde set at hun havde fået et chok, og han grinte bredt da han hørte hende, og han så dog roligt på varulven der havde grebet fat i hende's lænker, og han fandt roligt et bat i tungt stål frem, med nogle underlige symboler på, og han slog sig blidt i håndfladen med det og sagde muntert.
''det der ville jeg ikke gøre, brow, jeg smadre skallen på dig''
han grinte bredt, dog hørte han varulven, og så at han lagde en behåret hånd på hende's inderlår og inden den kunne se sig om, havde han hamret sit bat ned i hovedet på den så den faldt død om på stedet med et knasen da den's kranie blev ødelagt og han så rundt på de andre, sagde med et grin imens han svang det blodige bat.
''andre da vil prøve, bitches? det her er min kvinde, selv om i har andre måder at gøre det på, og i får et par på skallen hvis i rør hende, aye mate?''
han grinte bredt på en direkte sindsyg måde imens han svang battet.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Tors Aug 29, 2013 4:29 am

hun skreg, da en nysgerrig lille varulv dreng prøvede at slikke hendes underliv. han ville ikke skade, men var bare virkelig nysgerrig. "LAD VÆR!" skreg hun og sænkede hoved. tårer løb ned af hendes kinder. den lille varulv forstod hende ikke, og blev bare ved. han forstod kun sin egen slags, og andre ulve slags
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Tors Aug 29, 2013 5:53 am

Kuuma hørte hende skrige, og så den lille ulv gå over for at slikke hende's underliv, han kunne dog se den ikke ville skade hende, og den bare var nysgerrig, men da pigen sagde lad vær med et skrig, greb han fat i nakke skindet på den og smed den vredt væk, med en snerren som skulle forstås som at den fanme skulle holde sig væk, dog så han roligt op på hende, tørrede tårerene væk, og han så roligt på den lille varulv som ville være blevet ved hvis han ikke havde smidt den væk, og han stod nu defendsiv foran hende, og sagde så roligt.
''skal jeg virkelig tage hende, for at vise jer at hun er min, så i skal pisse af?''
han løsnedet lænkerne, tog pigen ned og stillede hende på alle 4 på jorden og hviskedet i hende's øre.
'*' bare tag imod, så kan det være de skrider, ellers må jeg smadre skallen på dem alle sammen '*'
han så over på varulvene med et bredt grin da han fandt sit stive 20.7 cm store skaft frem, for at løfte op i pigen's ødelagte kjole, sprede hende's ben let, og forsigtigt presse sit skaft op i hende så han mærkede mødommen briste, og han parrede hende så roligt, imens han så truende på varulvene for at se om den trængte ind at HUN var HANs, og han's bat lå som et blodigt tegn på den han allerede havde dræbt, og at han ville dræbe flere hvis de ikke skred.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Tors Aug 29, 2013 6:41 am

DET GØR ONDT!" skreg hun. hun bed sammen, hun havde aldrig mærket det før i sit liv, så det var smertefuldt. den lille varulv kom hen igen. den så på hende med triste øjne. hun bed ekstra sammen da hendes mødom røg. hun greb fat i græsset, for ikke at skrige. varulvene slikkede sig om munden ved at se det. den lille varulv knurrede af dem. "Det gør ondt på hende,! man skal ikke tvinge, men gøre det af kærlighed!" sagde den og blev sparket af en af de andre. Maria stivnede da hun så det. hendes krop var begyndt at kunne tage den store lem i sig. "Vær sød at stoppe, du får lov igen, men vil gerne hjælpe den lille varulve unge" sagde hun bedende
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Fre Aug 30, 2013 12:44 am

Kuuma hørte hende, og gjorde det meget mere blidt, mest for at skåne hende, og han kunne dog mærke på hende's stive underliv, at det var første gang og at det gjorde ondt, men han var osse en stor en, han så på den lille varulv's triste øjne, og han så hende bide ekstra hårdt sammen da hende's mødom røg, og han så på varulvende slikke sig om munden, han hørte osse den lille varulv, svarede roligt.
''ved jeg, og det var aldrig meningen, og det ved jeg, lille varulv''
han så de større sparke den lille, og han kunne dog mærke at hende's krop var ved og vende sig til han's store lem, han hørte hende og så roligt på hende, sagde så venligt.
''det er modtaget, lille dame''
han trak sig ud af hende, meget forsigtigt, med et svulp, og pakkedet sit lem væk, og samledet sit bat op, og gik roligt over imod varulvene, og hurtigt, meget hurtigt, slog han den ene i hovedet med battet så da kom en knasen og lige så hurtigt svang han battet ind i siden på en anden varulv for at hamre det op i skridtet på en tredje og så til sidst i sin combo, hamre den oven i skallen så da kom en knasen, og på de få sekunder, lå der allerede 3 døde, og han så over på resten som bakkede væk, sagde så roligt.
''nogen der vil slå den lille varulv igen, eller nogen da vil røre mit menneske?''
han lød truende, imens han gik tilbage med det blodige bat i sin hånd, og lagde det i græsset, for at bukke sig ned mellem pigen's baller, og blidt slikke hende i hende's køn, mest for at gør hende fugtig, og for at fjerne noget af smerten, dog så han mistroisk over på de sidste varulve.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Fre Aug 30, 2013 7:56 am

den lille varulv dreng græd. maria kaldte på ham, og han kom hen til hende. hun rødmede over at mærke slikkene.men smilede så. hun nussede den lille varulv bag øret
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Fre Aug 30, 2013 8:04 am

Kuuma hørte den lille varulv græde, så pigen kalde på ham og at han kom over til hende, han smiledet drillende da hun rødmede over han's slikkeri, og han fortsatte roligt med at slikke hende i noget tid, for roligt at lade hånden glide op over hende's baller i et blidt strøg og så ned på hende's baller i et fast greb, begyndte så roligt at nusse hende's baller, imens han slikkede i hende's køn, og han satte sig roligt op over hende så han's bule i bukserne pressede imod hende's åbning til hende's kvindelige køn, og han hviskedet drillende i hende's øre.
''skal vi finde et privat sted, eller hvad syntes du, lille menneske?''
han lød ikke brutal, ond eller noget, bare som en da kunne lide at dominere i det seksuelle.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 8:30 pm

hun så på ham. "Kan vi ikke følge ham hjem først, selvom jeg er et menneske, kan jeg ikke lide børn bliver kede" sagde hun og så på ham. hun var også øm, men det ville hun nu ikke sige. Hun var hans, nu da han havde taget hendes mødom
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 10:59 pm

Han så stille på menneske, og Kuuma overvejedet det så lidt, før han svarede roligt med et ægte venligt smil.
''vi følger ham hjem til han's hule, men så slipper du heller ikke længere der fra af hehehe, så kommer du ned på alle fire og så da ingen vej udenom hehe''
Han kunne se på hende's kropssprog at hun var lidt øm, og han stillede sig bag ved hende, begyndte blidt og slikke i hende's kvindelige køn som ulve gjorde, for at få det til og blive bedre.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:07 pm

min krop vil ikke kunne holde til det" sagde hun og bed sammen, for ikke at stønne af det. de fulgte den lille varulv hjem til hans hule. hun gemte sig bag ham, da den lille varulv for ind i sin hule til sine forældre
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 11:12 pm

Han så blidt på hende og sagde med en drillende hvisken.
''jeg har været oppe i nogen da strammere end dig, intet ondt, de holdt til det, så du skal ikke være bekymret, jeg skal nok være en god.. ulv, hehehe''
han gav hende et blidt smæk i numsen, dog havde han set hende bide sammen for ikke at stønne, og han mærkede hende blidt på brystet for at mærke hende's skål, så dog blidt på hende, han var fulgt med dem begge to til den lille ulv's hule, og han så hende gemme sig bag ham, han lagde trøstene armen om hende og slikkede hende på kinden for at vise hun tilhørte ham, og at hun ikke skulle være bange, han klappede på sit bat for at vise at de ikke kom til og røre hende, og han førte hende så ind til hulen, han hilste på den lille ulv's forældre med en respektfuld knurren, gav så blidt pigen et blidt klap i numsen, imens han forklarede dem at han søgte et hjørne de kunne få lidt fred i, han fik hurtigt svar, og han løftede hende op med et venligt grin, og gik over til et lille afsonet hjørne, lagde pigen på noget blød hø, og tog hende's ødelagte tøj af, for at sprede hende's ben og lægge sig imellem dem, han tog sit skaft frem og gnubbedet hende blidt imod hende's køns åbning, spurgte lavt.
''er du klar, eller skal jeg slikke dig først?''
han lød blid og kærlig, men osse bestemt for og vise han var Alpha og så den dominerende.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:15 pm

jeg vil ikke" sagde hun bange og dækkede sit ansigt. den lille varulvs mor kunne høre den og gik der hen. "Undskyld, men er mennesket uerfarende angående paring og sex, for hvis hun er, så er De nød til at vente. hendes krop skal vende sig til det først" sagde hun. den lille varulv kom hen til dem.
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 11:19 pm

Kuuma nikkede blidt, strøg mennesket over kinden, han hørte dog ulve moderen og han sagde roligt og venligt.
''altså, hvis hun er uerfaren, så lære man jo ved og prøve sig frem? og hvis hende's krops skal vende sig til det, så er man jo nød til og prøve''
han lagde sin snude ved hende's kvindelige organ, begyndte blidt og slikke hende, for at gøre hende godt våd til ham.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:22 pm

moren hev sin unge med sig. Maria rystede. hun turde ikke. hun mente man skulle have sex med dem man elskede og ikke med en der bare gjorde det. Hun elskede ham jo ikke, men hun tilhørte ham nu, da han var den der tog hendes mø dom
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 11:27 pm

Kuuma så moderen hive ungen med, og han slikkede hende blidt videre i hende's kvindelige køn, med sin ru blide ulve unge, for at gøre det imtimt for hende, kunne dog mærke hende's modvilje og han spurgte blidt.
''kan du ikke lide det?''
han slikkede kærligt videre i hende's kvindelige organ, og han lagde sig oven på hende efter lidt tid, med sit skaft frit fra sine bukser, og han tog kærligt om sit lem, for roligt at nusse hende's kvindelige køn med spidsen af sit skaft, ikke på en krævende måde, men for og berolige hende, vise hende det ikke var så slemt.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:30 pm

sex burde være blandt elskende, ikke fordi man tilhøre en" sagde hun og skubbede ham væk, og fik sat sig op. hun trak sine ben til sig og så på ham. hun var bange for om hun gjorde ham vred. hun tog sin itu kjole og bandt den om sig. "Jeg går en tur" sagde hun og gik ud af hulen og så rundt. hun græd, hun havde ikke ville græde overfor ham, da hun i det hele taget ikke ville græde foran mænd. "Jeg er kun hans legetøj, jeg vil aldrig blive elsket... er kun legetøj" sukkede hun trist.
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 11:36 pm

Kuuma sukkede stille, og han svarede hende blidt.
''det kan du have ret i, men sex kan osse være en rar ting mellem forskelige relationer''
han smilede blidt, lod hende dog skubbe ham væk, han så bare blidt på hende, og så hende trække benene til sig, han strøg hende blidt over kinden, blidt og roligt, han nikkede roligt da han havde set hende rejse sig op, og han så hende gå ud, han fulgte dog roligt med hende, for og se om hun var okay, dog så han hende stå og græde, så han gik blidt over til hende, lagde armene om hende og trykkede hende ind i sin favn, sagde blidt.
''ved godt sex er mellem elskere, men man kan ikke elske en som mig, men jeg forstår dig''
han kyssede hende blidt på hende's bløde læber med armene om hende, ikke krævende, men bare en da bad om forståelse.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:42 pm

alle kan elske master, alle. du skal bare give dem en chance, for at se hvordan du er" sagde hun og tog fat i ham og græd ind til ham.

En måned senere gik hun ind og ud af en grotte. med armene fulde af mos og hø. hun lagde det i hulens ene hjørne, og gjorde det blødt. hun så ud og håbede på at han snart ville komme. hun tog en kurv hun havde flette og gik hen for at samle æbler. hun turde ikke sige det. men hun var blevet forelsket i ham, men tænkte hele tiden på, at han sikkert ikke var i hende. hun lænede sig op af æble træet og så mod himlen, og så med et en varulv komme. hun tog sin kurv og løb hurtigt mod hule. men varulven løb efter hende
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Kuuma Lør Aug 31, 2013 11:49 pm

Han så blidt på mennesket, og han sukkede stille, og sagde så venligt.
''kald mig kuuma, ikke master, og tja nogen gange er det bare svært, når man har ulve natur i sig''
han smilede kærligt til sin menneske pige.

han bar på en hjort under den ene arm, imens han med en glad trasken, på vej hjem til sin hule, med et smil på sine ulve læber så vel som snude som ville have set komisk ud, hvis det ikke var for det blodige dyr under han's arm, og han vandrede glad afsted, men kunne hurtigt dufte varulven, og vidste at Maria måske var i fare, så han stormede afsted med hjorten, han var begyndt at holde af Maria, selv om han nok ville have svært ved og indrømme det, og da han så Maria blive jagtet af varulven knurredet han, og med overmenneskelig fart, stormede han afsted, for at slippe hjorten i et spring og ramlede ind i varulven, han begyndte og hamre løst i ansigtet på den imens han knurredet surt.
''hvor.. mange.. gange.. skal.. jeg.. sige.. det.. til.. jer.. at.. i.. skal.. holde.. jer.. fra.. MARIA!''
for hvert ord hamrede han en knytnæve ind i ansigtet på ulven for at slippe den og så se den stikke af, han samlede hjorten op, gik så roligt over til Maria, og kyssede hende på kinden, sagde blidt.
''er du okay, lille ulv?''
lille ulv var blevet han's kælenavn for hende, selv om han ikke havde forsøgt og nærme sig hende seksuelt siden den dag hun var bange for ham, dog smilede han kærligt til hende imens han ventede på svar.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Cindy Lør Aug 31, 2013 11:55 pm

hey elskede" sagde hun og kyssede hans kind. hun elskede at blive kaldt lille ulv. hun tog om ham, og kærtegnede hans kind. Hun tog hjorten fra ham, og lagde den på gulvet, og lagde sine arme om hans nakke. hun gned sit hoved under hans. hun elskede ham, og nu ville hun ikke skjule det mere
Cindy
Cindy
Admin

Antal indlæg : 6526
Join date : 21/10/12
Age : 32
Geografisk sted : Aabybro

Tilbage til toppen Go down

ofring til Varulvene -kuuma Empty Sv: ofring til Varulvene -kuuma

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum