The love of all
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Keywords

Seneste emner
» Kenshon, Kaoru og Kenjii - cindy
The white dragon (åben)  EmptyMan Jul 09, 2018 1:38 am af Cindy

» True heart _Tyler
The white dragon (åben)  EmptyTors Sep 04, 2014 12:19 am af Tyler Rose

» Inuyasha and kagome - tyler
The white dragon (åben)  EmptyTors Sep 04, 2014 12:15 am af Tyler Rose

» Sexy Furry -kuuma
The white dragon (åben)  EmptyTirs Apr 01, 2014 7:35 am af Cindy

» Maskeraden - Cindy
The white dragon (åben)  EmptyOns Nov 13, 2013 2:14 am af Cindy

» gud menneske love -torres
The white dragon (åben)  EmptyOns Okt 30, 2013 7:05 am af Cindy

» Butterfly Dragon ( Åben )
The white dragon (åben)  EmptySøn Sep 15, 2013 9:30 am af Kuuma

» The white dragon (åben)
The white dragon (åben)  EmptyTors Sep 12, 2013 7:27 am af Kuuma

» ofring til Varulvene -kuuma
The white dragon (åben)  EmptyMan Sep 09, 2013 4:58 am af Cindy

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Affiliates
free forum


The white dragon (åben)

2 deltagere

Go down

The white dragon (åben)  Empty The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Tirs Sep 03, 2013 7:22 am

Angel var ude og flyve, hun fløj langt over skyrene men kunne godt se det byer og huse hun fløj forbi, hun landede kort på en stor klippe og kiggede ud over landskabet, hun sad der stille og sukkede for sig selv, hun viste godt hun nok var dømt til og være alene resten af sit liv pga hun var en drage, hun lage hovedet ned mod klippen og lod en tåre falde ned af hendes kind, hun var i tvivl om der ville være nogen andre drager i denne verden siden hun hade set mange dø for øjne af hende, hun kom ud med et stort brøl af bare smerte ved tanken, hun lage sine store vinger ud til siden af klippen og lage så sig hoved ind under sin ene vinge.

(Hun er hvid med blå øjne hun er en kvinde/Hun drage)
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Ons Sep 04, 2013 7:10 am

Han havde siddet og drukket med sine venner, indtil han var gået kold, og var vågnet op, som en drage med sølv farvet skæl, gule øjne, og ja generalt hva en drage havde, fire kræftige ben, en pæn hale, nogle okay store vinger og han var gået komplet i panik, han vidste ikke hvad i hele hule helvede de havde proppet i han's drik, men det var sku sidste gang han's homes fik lov og købe alkohol, det var da helt sikkert, dog fløj han nu usikkert rundt som en komplet idiot, uden og vide hvad pokker han skulle gøre, da han fik øje på en hvid drage, mindre end ham selv, og han fløj roligt der over for at spørge hende roligt.
''øhhh, du, øhm jeg har et problem, øhhh, er en drage, ya know?''
han så komplet forvirrede ud imens han sad foran den hvide drage med røven solidt plantet på stenen.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Ons Sep 04, 2013 7:22 am

Angel hørte noget tale til hende hun hørte hvad det hade og sige og lå med hovedet under hin vinge mens hun svarede.
''Hvordan kan det være du så er blevet til en drage vis det ikke var det du var til og starte med''
hun lød letter trist i stemmen mens hun svarede, hun viste ikke helt om det var en Han eller hun drage eller hvad det var, hun lå der stille og sukkede tungt, så om det var en han drage var der stadig kun en meget lille sjangse for han ville have hende som mage, hun viste osse vis han ikke var drage til og starte med ville han nok gerne blive sig selv igen, hun viste ikke hvad han kunne ha fået for og blive drage siden det kun er en drages blod der kan gøre en til en drage, hun tog langsomt hovedet ud fra sin vinge og kiggede så på ham med sine blå øjne, hun sagde ikke noget ud over og sukke lidt og ligge sine winger ind mod sin krop.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Ons Sep 04, 2013 9:07 am

Kuuma sad roligt og så på dragen, som så ud til og være en hun, på stemmen, da hun svarede ham, dog så hun trist ud, og svarede roligt.
''hvis jeg vidste det, ville jeg svare dig hehe, og jeg var en WolfBreed, halv ulv og halv menneske, nu er jeg en drage, yes sir, druk for the win, hvor er nærmeste galge? nå men, jeg hedder Kuuma, og du må være den smukkeeeeee?''
han trak ordet smukke ud i lang sætning, da han gerne ville have hende's navn, dog så hun ud til og være ked over noget, dog sad han pænt og så på hende, usikker på hvad han skulle, men det var tydeligt han var en han, på han's skaft som var i slap tilstand mellem han's ben, dog så han roligt på hende, og han spurgte venligt.
''er da noget galt, lille frøken?''
han lød venlig og nysgerrig, imens han roligt lagde sig ned ved siden af hende, og så nysgerrigt på hende med et blidt smil om læben, og han lå så bare roligt og ventede på svar.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Ons Sep 04, 2013 9:21 am

Angel kiggede stille på ham og lyttede stille til hvad han sagde og svarede ham så.
''Så skal du nok se du har haft fået en drink med drage blod i, så du var en wolfbreed før du blev til en drage, hvorfor vil du dog finde en galge nu du er drage er det igen nytte, rat og møde dig kuuma, jeg hedder Angel''
sagde hun stille til ham, hun kunne godt se på ham han ikke var en hun siden han vært fald ikke lød som en i hendes øre, hun hørte ham og svarede sukkene i stemmen.
''der er det galt jeg nok er næsten den eneste drage tilbage her, og jeg tvivler meget på at jeg nogen sinde vil finde mig en mage''
hun lød lidt trist i stemmen, hun kom med et stort suk og kiggede så ned på klippen, hun fornemmede dog at han lagde sig ved siden af hende, hun kiggede kort over på ham og kiggede så væk igen, hun lagde sit hoved ned af klippen og sukkede kort igen.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Ons Sep 04, 2013 9:28 am

Han så venligt og blidt på hende, imens han så ud til og tænke lidt, før han svarede drillende med et bredt grin.
''ja det er ihvertfald sidste gang jeg lader nogen købe alkohol til mig, det da helt sikkert! hahaha og i lige måde Angel, og tja en galge ville nok være for lille, ya know? haha!''
han lød meget imødekommende, men osse små gal, han så kærligt på hende med et blidt smil, og sagde lavt og blidt, da han havde hørt hende.
''tja, så kan vi være de næsten eneste drager, sammen! hehe, eller noget i den dur, hehe, og tja om du gør det, er op til en selv, hmm?''
han hørte det triste i hende's stemme, og slikkede hende blidt på snuden som en ulv ville gøre for enten og lægge op til parring som ville være akavet eller som en da ville trøste, som det nok var, og han så hende kigge kort på ham, og han lavede en drillende grimasser, dog så han hende lægge hovedet ned på klippen og han skubbedet til hende med hoften.
''nu ikke så pessimist, da altid noget positivt i livet, du er en smuk hun drage, a a?''
han så muntert og høfligt på hende med et venligt smil.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Tors Sep 05, 2013 3:11 am

Angel så han så blidt på hende og hun sukkede stille og smilede stille, hun så han så ud til og tænke over noget hun ikke viste hvad var, hun hørte han svarede med et drillede grin og svarede ham.
''Ja det forståligt nok det er det, hehe den ville være for lille og osse ikke stærk nok''
hun grinte kort af det men lød osse venlig i stemmen, hun hørte dog han llød imødekommende og osse små gal, hun så han så kærligt på hende og hun kiggede tilbage på ham, hun lyttede til hvad han sagde og svarede så.
''Tja, det der noget om det du siger, heh, ja det kan godt være, og ja det er helt op til en selv''
Hun smilede lidt og lød venlig i stemmen, hun mærkede hans slik på snuden og smilede kort til ham hun viste godt det var for og trøste hende han gjorde det, hun så hans grimasser og hun grinte lidt af dem, hun mærkede han skubbede hende til hoften og hun lyttede til hvad han sagde til hende og hun svarede venligt tilbage.
''jeg skal nok prøve, og ja ved godt der altid er positive ting i livet men mit liv er som om jeg startede i en ond cirkel, ja jeg er nok smuk men har dog aldrig fundet en mage''
Sagde hun stille med et meget lille smil, hun lagde sin hale op ved siden af hende og kiggede op i luften og smilede lidt ved synet af 2 fugle der så ud til og være mager, hun så dem dog flyve væk igen og smilede stille og drømmede om hun hade en mage og unger, hun smilede igen stille.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Tors Sep 05, 2013 4:05 am

Kuuma så blidt på hende, og så hende smile stille, og han så kærligt på hende med et trøstene smil da hun svarede ham på det han havde sagt, og han grinte med et smil, og sagde roligt.
''ja det ville den, er for stor, haha!''
han lød meget glad og munter, og han så roligt på hende da hun osse så ud til og kunne grine så vel som være lidt glad, og han skubbede drillende til hende med hoften, og da han så at hun lyttede og svarede muntert.
''ja det er det, men da altid noget positivt i tingene, aye? hehe''
han så hende smile lidt og være venlig i stemmen, han blottede sine tænder i et bredt venligt smil, imens han lå ind til hende, og han så hende smile kort til ham som tegn til at det så ud til og hjælpe hende, og han hørte hende osse da hun snakkede til ham, og han så stille med et blidt smil til hende, og han sagde for at skifte emne og måske drille hende lidt.
''hvordan føltes det, at parre som drager, og hvordan gør man?''
han så ud til ikke og svare med vilje, mest for og hjælpe hende på andre tanker, imens hun så på fuglene og han gned kærligt sin snude imod hende's imens han så drillende og blidt på hende med venlige øjne.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Tors Sep 05, 2013 4:44 am

Angel så han kiggede blidt på hende og hun smilede stille igen til ham, hun så han så kærligt på hende med et trøstende smil, hun hørte han grinte og så han osse smilede, hun lyttede til ham og svarede ham så.
''Hehe ja det jo det man er meget støre ind den når man er drage''
Hun lød venlig og grinede kort og virkede ikke så trist mere, hun mærkede han skubbede til hende med hans hofte og hun smilede af det, hun lyttede til hvad han sagde og svarede ham så.
''Jep det er det, og ja det er der nok altid''
Hun lød venlig i stemmen og hade et smil på læben, hun så dog han blottede hans tænder i et smil og hun grinte lidt af det, hun mærkede han lå ind til hende og hun kunne mærke hans varme mod hendes krop, hun blev letter chokeret over han lige pludselig skiftede emne men valgte dog og lytte til hvad han sagde, hun tænkte over hvad han sagde og svarede ham så.
''Altså jeg ved ikke hvordan det føles siden jeg aldrig har haft gjort det, og ved ikke helt hvordan man gør men tror det noget med hannen er øverst''
hun lød venlig i stemmen men osse lidt forbavset, hun mærkede han gned sin snude mod hendes og hun flyttede sig hoved lidt af chok over han gjorde det hun så dog hans blik til hende og hun kiggede kort væk fra ham for han ikke så hun rødmede.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Tors Sep 05, 2013 6:38 am

Kuuma så blidt tilbage på Angel, og han smiledet blidt tilbage til hende, han smiledet blidt til hende, imens han roligt lagde hovedet på skrå da han hørte hende, og svarede glad.
''det er jo LIGE sagen, hehe!''
han grinte bredt med et venligt smil, og han så roligt på hende, og han så drillende på hende med et små frækt glimt i øjet, mest for og drille hende, dog så han kærligt på hende da han smiledet til hende og svarede glad.
''yea gør det jo!''
han lød lige så venlig som hende, imens han blidt så hende's smil, han hørte hende grine af han's smil, dog så han kærligt på hende da han nød varmen fra hende's krop, og så blidt på hende's chokerede ansigt da han skiftede emne, svarede dog.
''så du er jomfru? og det lyder jo fair nok, hmmmm lyst til og prøve?''
han så på hende med et venligt udtryk i ansigtet, dog et små frækt udtryk i øjnene, og grunden til han gjorde alt dette, var for og få hende til og glemme sin sorg, ved enten at afvise ham, eller tage imod ham, som hun fandt mest passende, dog så hun ud til og være lidt chokeret, og han vidste hun gemte sit ansigt væk kort, da han vidste hun rødmede, og han skubbede drillende til hende med hovedet.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Fre Sep 06, 2013 2:06 am

Angel kiggede stille på ham og smilede lidt, hun så han lagde hovedet på skrå da han lyttede til hende, hun hørte han svarede hende glad og hun svarede ham venligt.
''ja det er det jo''
hun smilede lidt og så han grinte bredt og hun smilede mere af det, hun så han kiggede på hende og hun kiggede tilbage på ham, hun så hans blik og smilede af det hun viste godt det var for og drille hende han gjorder det, hun så dog han kiggede kærligt på hende mens han smilede hun lyttede til ham og svarede ham.
''Jep''
hun lød venlig i stemmen, hun hade porfornemmelsen af han nød varmen hun udgav mens hun lå op af ham, hun lyttede til ham og svarede med en venlig stemme.
''Ja jeg er jomfru, Jep det jo osse det, hvorfor spørg du dog om det''
hun viste godt det var op til hende om hun ville det eller ej men hun undrede sig dog stadig over hvorfor han spurgte om det, hun mærkede han skubbede til hende med hans hoved og hun kiggede stille på ham med en venligt smil.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Fre Sep 06, 2013 6:08 am

Kuuma så stille og blidt på hende, han så hende's lille smil, og så kærligt på hende med et roligt blik, og han så roligt på hende da hun svarede ham venligt, og han slikkede hende på kæben som svar, og han grinte med på hende's smil, og så drillende og venligt på hende, og han så glad på hende med et snu blik, dog på en venlig og drillende måde, og han vidste hun lyttede til ham og han så kærligt og blidt på hende, slikkede hende igen som svar på hende's yep.
dog så han blidt på hende, og lyttede nysgerrigt til, imens han puttedet sig tæt ind til hende, og kærligt så på hende med et undrende dog blidt ansigt, og han svarede hende blidt.
''det er sødt, hehe, mener det, og ja er det jo, og tjohh.. altså, hvis du manglede en mage, altså ved ikke hvordan i drager gør, men hvis det var, kunne jeg godt.. øhm.. fylde dig, så du måske kunne få en unge?''
han lød blid og venlig, imens han så på hende, og kærligt slikkedet hende på snuden og gned sit hoved imod hende's, mest for og vise han gerne ville hjælpe hende, kendte dog intet til dragerne's skikke eller andre ting.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Man Sep 09, 2013 5:55 am

Angel så han kiggede blidt på hende og hun kiggede tilbage på ham så deres blikke mødtes, hun mærkede han svarede hende med et slik på kæben og hun kom med en blid brumme lyd af det, hun så han så glad på hende med et snu blik dog på en venlig og drillende måde han gjorde det hun smilede stille af ham, hun så han kiggede kærligt og blidt på hende og hun kiggede blidt tilbage på ham, hun mærkede han slikkede hende igen som svar og hun brummede lidt mere men stadig venligt, hun mærkede han puttede sig tæt ind til hende og hun smilede da han gjorde det, hun så hans blik og smilede stille af det, hun lyttede til ham og svarede ham.
''Ja det kan godt være det er, men dejligt og vide du da mener det, jep det, ja vis jeg manglede en hvad så ?, nej ved jeg godt du ikke gør, fylde mig så jeg fik en unge ja okay, nu er dragerne sådan at vis du vælger og vil parre dig med mig, så er du min mage og jeg din, og så er vi mager til du eller jeg dør eller at du mister mig i en kamp mod en anden drage''
hun lød venlig i stemmen men hun viste hvad hun snakkede om, hun mærkede han slikkede hende på snuden og hun slikkede ham på snuden tilbage hun gned dog osse hendes hoved tilbage mod hans, hun viste godt det var for og vise han ville hjælpe hende, men hvad ville han gøre nu hun hade fortalt ham det.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Man Sep 09, 2013 6:09 am

Han så kærligt tilbage på Angel med et blidt smil, og han så hende ind i øjnene og hørte den blide brummen hun kom med da han slikkedet hende's kæbe, og han knurredet kærligt og han så hende smile af ham da han drilledet hende, og han så det samme blide blik hun sendte ham tilbage, med en kærlig brumme lyd så han roligt på hende, og han så roligt på hende imens han roligt lå ind til Angel, han så hende's smil og smiledet kærligt tilbage, han lyttedet osse til hende, og svarede så kærligt.
''hmm.. det fint med mig, hmm.. hvordan gør man det? er det sådan her?''
han så blidt på hende da hun lød venlig, og han kravledet blidt op oven på hende, for roligt at skubbe hende's hale til side, og forsøge og rette sit drage skaft imod hende's åbning, dog var han meget usikker, da han brugte ulvene's måde og gøre det på, så han så roligt og spørgende på hende.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Man Sep 09, 2013 6:20 am

Hun mærkede han lå ind til hende, mens han kiggede på hende, hun så hans smil og kiggede stille på ham, hun lyttede til ham og svarede ham.
''er du sikker på det, altså du skal oven på mig som sagt, og ja det ser fint ud''
hun så han kiggede blidt på hende og hun smilede stille til ham, hun mærkede han kravlede op på hende og hun kiggede på ham mens han gjorde det, hun mærkede han skubbede hendes hale til side men det gjorder hende ikke så meget, hun løftede sig lidt op med bagbene så han nemmer kunne komme ind i hende, men han ville nok være nød til og have lyst til det osse vis en drage ikke har lyst til det så bliver den ikke stiv, hun så stille på ham og ventede på og se hvad han gjorde.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Man Sep 09, 2013 6:27 am

Kuuma så blidt op på hende og han smiledet kærligt tilbage til hende, han lyttede roligt til hende og han nikkedet så roligt, svarede blidt.
''okay, jeg kommer ind nu, Angel''
han's skaft var blevet hårdt imens han var oven på hende, og forsigtigt, med en blid brumme lyd, trængte han op i hende, og han så blidt på hende's stille smil, han begyndte og bevæge sig i hende, imens han roligt lod sin hale feje hen af jorden, og han mærkede osse hun løftede sig lidt med bagbenene, som så ud til og gøre han nemmere kunne komme til, og han begyndte lettere at trænge op i hende, med blide forsigtige stød, og han så kærligt på hende da hun så på ham, han blottede sine tænder i et blidt smil imens han fortsatte med og støde op i hende.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Man Sep 09, 2013 6:49 am

Angel så tillbage på ham og smilede stille til ham, hun lyttede til ham og bevarede det med et slik på hagen af ham, hun mærkede han forsigtigt med en blid brumme lyd trængte op i hende, hun knurrede lavt men ikke for og være ond men fordi hun var jomfru, hun mærkede han begyndte og bevæge hig inde i hende og hun begyndte langsomt og nyde det, hun kunne hører hans hale fejede mod jorden men det generede hende ikke, hun viste godt han kunne mærke hun løftede hendes bagben så han kunne komme lettere til, hun mærkede han trængte mere op i hende og hun prøvede og lade vær med og stønne af det, hun mærkede de forsigtige stød og hun slikkede ham på hagen imens, hun så han blottede sine tænder i et smil imens han forsatte med og støde op i hende, hun begyndte dog og stønne ganske lavt.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Man Sep 09, 2013 6:57 am

Kuuma så roligt ind i hende's øjne, og han smiledet blidt til hende da han mærkedet hende's slik på hagen, og han havde hørt det lave knur fra Angel, han havde skam mærket modstand som at hun var jomfru, og han var bare mere forsigtig af den grund, imens han fortsatte, dog mærkede han da hun ikke helt spændte i musklerne da hun så ud til og nyde det, som gjorde han fortsatte med og parre hende forsigtigt, og han så blidt på hende imens han's hale fortsatte med og feje hen af gulvet, og han's stød begyndte og blive dybere, hårdere, da han mærkedet det blev lettere at trænge ind, han så kærligt på Angel, imens han mærkedet hende's slik på hagen, og han gned sin kind imod hende's, fortsatte med og parre hende, da hun begyndte og stønne lavt, som kun fik ham til og fortsætte sit forhenværende.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Shiwa Tors Sep 12, 2013 6:36 am

Angel kunne mærke han var mere forsigtig til og starte med fordi hun var jomfru, hun viste godt han ville kunne mærke at hun ikke spædede så meget, hun kunne mærke han forsatte med og parre hende forsigtigt og hun så han kiggede på hende og hun kiggede kort tilbage på ham mens hun hørte hans hale der fejede hen af jorden, hun mærkede hans stød blev dybere og hun stønnede lavt af det og hade sin tunge ude af munden mens hun stønnede, hun så at han kiggede kærligt på hende og hun gned sit kind tilbage mod hans da han gned sit kind mod hendes, hun nød pænt meget og blive parret af ham og stønnede mere og lidt højere så det nemmer kunne høres.
Shiwa
Shiwa

Antal indlæg : 25
Join date : 28/08/13
Age : 31
Geografisk sted : Hobro

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Kuuma Tors Sep 12, 2013 7:27 am

Kuuma så roligt på hende imens han roligt pumpedet sit stive skaft op i hende, og da hun ikke spændte ret meget mere, kunne han lægge mere kræft i sine stød op i hende, han smiledet blidt til hende imens han lod halen glide hen af hende's nu, så vel som han hørte hende stønne da han's stød blev dybere, så hende's tunge hænge ud af munden, og han begyndte for alvor at presse så han's lem trængte det meste af vejen op i hende, hvor han begyndte at parre hende dybt nu, ikke så hårdt endnu, men hun burde virkelig kunne mærke han var oppe i hende nu, dog gjorde han det hårdere da hun stønnedet mere og lidt højere, som han let hørte, og han gned fortsat sin kind imod hende's.
Kuuma
Kuuma

Antal indlæg : 45
Join date : 28/08/13
Age : 29
Geografisk sted : Danmark.

Tilbage til toppen Go down

The white dragon (åben)  Empty Sv: The white dragon (åben)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum