werwolf love story <3 cindy (slut)
2 deltagere
Side 7 af 17
Side 7 af 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Sv: werwolf love story <3 cindy (slut)
isabella sang n vuggevise han kunne høre i søvn og smilede.. ''sov nu blidt. min lille dreng mor og far vover over dig'' sagde hun blidt..
snow vågnede og pev, der stod en stor sort ulv uden for grotten. alexander knurrede af den
Cindy- Admin
- Antal indlæg : 6526
Geografisk sted : Aabybro
isabella tog sin lille ung tæt på sig, ''hvm r du? hvad vil du os!?'' knurrede hun...
snow rystede. alexander knurrede rasende
Cindy- Admin
isabella holder snow ind til sig. ''hvem er du?'' spurte hun bekymret...
giv mig ungen" sagde den. "ALDRIG!" skreg alexander
Cindy- Admin
isabella stilte sig foran snow ''i får ikke min lille snow'' sagde hun vredt og hylede for at advare sin klan... ''du holder dig væk'' sagde hun alvorligt men var bange for at hun ikke var stærk nok til at beskytte sin familie...
hold dig fra min klan!" sagde alexander vredt og slikkede snow som slikkede sin fars snude.
"GIV MIN MIN SØN ALEXANDER!" skreg den sorte han. en smuk hvid hun ulv med hannen i halen. "Den unge er ikke vores, jeg kan se moren i ungen" sagde hun pivende.
alexander så på dem.
"GIV MIN MIN SØN ALEXANDER!" skreg den sorte han. en smuk hvid hun ulv med hannen i halen. "Den unge er ikke vores, jeg kan se moren i ungen" sagde hun pivende.
alexander så på dem.
Cindy- Admin
isabella så på sin svigerfar og svigermor... ''vent i er fra hver jeres klan. alexander jeg tror det er dine forældre'' sagde hun men fik det dårlig og besvimede...
alexander for hen og slikkede isabella. han nussede sit hoved mod hendes. snow pev. han var sulten, og bange for hans mor var død
Cindy- Admin
isablla slog blidt øjnene op og så på alexander og snow ''jeg er okay jeg drikker bare ikke nok'' sagd hun kærligt med et smil..
snow nægtede at spise, for han følte han tog sin mors energi. alexander hentede noget vand til isabella. han blev bekymret, da han så at snow ikke ville die
Cindy- Admin
isabella så på snow og løftede ham op til sig og slikekde hans pels. ''snow mor har det fint hun er bare træt spis nu, for min skyld'' sagde hun bekymrede hvis snow ikke vill die ville hun ikke spise...
snow pev og forsøgte at lave en lort, men kunne ikke. han pev. alexander slikkede ham under halen for at hjælpe ham. efter lidt tid, lavde snow en lille lort. efter det for snow ind til snow og diede
Cindy- Admin
isabella drak noget vand og så på alexander som blev slikkede på pelsen af hans mor... hun bukkede hovede son et goddag. ''de har en vidunderlig søn'' sagde hun..
alexander uglede sin pels. "Han har en smuk mage" sagde moren
Cindy- Admin
isabella så op og smilede. ''mange tak miss.. de har en yderst vidunderlig søn'' sagde hun blidt og smilede og mærkede sin søns små klør...
alexander sagde farvel til sine forældre og slikkede isabella.
nogle dage efter kom alexander til at knurre til snow. snow skulle lære at knurre
nogle dage efter kom alexander til at knurre til snow. snow skulle lære at knurre
Cindy- Admin
isabella sprang foran snow skubbede til ham... ''kom lille skat'' sagde hun vredt over alexander havde knurrede af deres lille unge...
3 uger senere kom en hun hen til dem. "Isabella den er gal, alexander har intet spist siden du og snow forlod ham" sagde hunnen
Cindy- Admin
isabella tog snow op og kom hjem og så sin mage ligge stille og var bange for han var død.. ''alexander....'' græd hun og gik over og skubbede til hans hovede bange...
han lagde stille. han var udsultet. snow pev og bed sin far i øret for at få ham til at løfte hoved. alexander åbnede sine øjne og så på dem. en han kom forbi med mad til alexander. men alexander smed det hen til nogle unger. han rørte det ikke selv
Cindy- Admin
isabella græd. ''hver nu sød jeg ber dig'' græd hun og holdt sit hovede mod hans. ''spis jeg vil ikke miste dig'' græd hun...
snow sjal kødet fra de andre hvalpe og gav sin far det. alexander tog det og begyndte at spise. snow pev. alexander så på ham og puffede ham med sin snude. "Jeg troede ikke I ville se mig igen" sagde han
Cindy- Admin
isabella begynder at vaske alexander. ''snow hent noget mere til far'' sagde hun og slikekde snow på snuden. ''jov vi vil alexander jeg var uretfærdig kan du tilgive mig?'' spurte hun kærligt...
Side 7 af 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Lignende emner
» ulve love story <3 cindy (slut)
» Winx - helia and Flora Love story <3 - Torres (Slut)
» Winx Bloom og sky love story <3 cindy (slut)
» Neko love story - Torres (SLUT)
» Wolf love story - torres (slut)
» Winx - helia and Flora Love story <3 - Torres (Slut)
» Winx Bloom og sky love story <3 cindy (slut)
» Neko love story - Torres (SLUT)
» Wolf love story - torres (slut)
Side 7 af 17
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man Jul 09, 2018 1:38 am af Cindy
» True heart _Tyler
Tors Sep 04, 2014 12:19 am af Tyler Rose
» Inuyasha and kagome - tyler
Tors Sep 04, 2014 12:15 am af Tyler Rose
» Sexy Furry -kuuma
Tirs Apr 01, 2014 7:35 am af Cindy